• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
CFOWorld

Základem strategie zákaznické zkušenosti se stává cloud a automatizace

Přidat CFOWorld do oblíbených
Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
Základem strategie zákaznické zkušenosti se stává cloud a automatizace
Datum publikování: 21. 1. 2022

Pandemický rok přinesl zásadní zvýšení tlaku na kvalitu zákaznického servisu. Firmy se nyní musejí daleko více soustředit na svoji strategii pro poskytování zákaznické zkušenosti.

Přečíst celý článek na CFOWorld

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením CFOWorld. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
zkušenosti zákaznické hodnocení zákaznické chování Vlastní zkušenosti životní zkušenosti Dovolená Rhodos zkušenosti Dračí krev zkušenosti Mallorca dovolená zkušenosti Mykorhizní houby zkušenosti Vlaštovičník na bradavice zkušenosti
Doporučené články
  • ChannelWorld
    HP ocenilo nejlepší servisní partnery, uznání putuje k pěti firmám v ČR (ChannelWorld, 22. 7. 2025)
  • CFOWorld
    Konference Cloud Computing 2023 proběhne již příští týden (CFOWorld, 31. 5. 2023)
  • ParlamentníListy.cz
    Česká pošta začala měřit zákaznické zkušenosti (ParlamentníListy.cz, 9. 12. 2021)
  • ParlamentníListy.cz
    80 % spotřebitelů považuje chatboty za užitečné, 38 % je používá pro nabídky a propagace (ParlamentníListy.cz, 6. 9. 2024)
  • Root.cz - Zprávičky
    Cloud Native Prague #8: Cloud-native Development (Root.cz - Zprávičky, 30. 11. 2023)
  • Business World
    Přesun ERP do cloudu? Hlavně pomalu a opatrně (Business World, 30. 8. 2021)
  • ChannelWorld
    Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentní umělá inteligence (ChannelWorld, 1. 7. 2025)
  • Business World
    Jak vám pomůže outsourcing softwaru v úspěšné digitální transformaci? (Business World, 5. 5. 2022)
  • ChannelWorld
    Capgemini: Firemní mítinky ovládla AI, tři ze čtyř manažerů v ní vidí budoucnost (ChannelWorld, 20. 7. 2023)
CFOWorld
Nejnovější články
  • Úniky hesel lámou rekordy. V roce 2025 jich přibylo o 160 % více než loni (5. 9. 2025)
    DNES
  • Malé firmy dohánějí digitalizaci. Elektronická kniha jízd se stává novým standardem (3. 9. 2025)
  • AI se stává novým standardem, 70 % Čechů ji už pravidelně využívá (1. 9. 2025)
  • Několik tipů, jak v roce 2025 bezpečně poznat legitimní web (1. 9. 2025)
  • Průmysl a ocelářství pod tlakem. Češi volají po jejich ochraně (29. 8. 2025)
Zobrazit poslední články na CFOWorld
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze