• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
CFOWorld

Základem strategie zákaznické zkušenosti se stává cloud a automatizace

Přidat CFOWorld do oblíbených
Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
Základem strategie zákaznické zkušenosti se stává cloud a automatizace
Datum publikování: 21. 1. 2022

Pandemický rok přinesl zásadní zvýšení tlaku na kvalitu zákaznického servisu. Firmy se nyní musejí daleko více soustředit na svoji strategii pro poskytování zákaznické zkušenosti.

Přečíst celý článek na CFOWorld

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením CFOWorld. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
zkušenosti zákaznické hodnocení zákaznické chování Vlastní zkušenosti životní zkušenosti Dovolená Rhodos zkušenosti Dračí krev zkušenosti Mallorca dovolená zkušenosti Mykorhizní houby zkušenosti cloud
Doporučené články
  • ChannelWorld
    HP ocenilo nejlepší servisní partnery, uznání putuje k pěti firmám v ČR (ChannelWorld, 22. 7. 2025)
  • Business World
    AI HotSpot – největší podzimní akce o AI v byznysu (Business World, 30. 9. 2025)
  • CFOWorld
    Konference Cloud Computing 2023 proběhne již příští týden (CFOWorld, 31. 5. 2023)
  • ParlamentníListy.cz
    Česká pošta začala měřit zákaznické zkušenosti (ParlamentníListy.cz, 9. 12. 2021)
  • Tojesenzace.cz
    Budoucnost logistiky: Automatizace, autonomie a AI (Tojesenzace.cz, 13. 9. 2025)
  • ParlamentníListy.cz
    80 % spotřebitelů považuje chatboty za užitečné, 38 % je používá pro nabídky a propagace (ParlamentníListy.cz, 6. 9. 2024)
  • Root.cz - Zprávičky
    Cloud Native Prague #8: Cloud-native Development (Root.cz - Zprávičky, 30. 11. 2023)
  • Business World
    Přesun ERP do cloudu? Hlavně pomalu a opatrně (Business World, 30. 8. 2021)
  • ChannelWorld
    Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentní umělá inteligence (ChannelWorld, 1. 7. 2025)
CFOWorld
Nejnovější články
  • Bez investorů, bez dluhů a s miliardovým obratem. CFO OKsystemu o cestě konzervativního růstu (20. 10. 2025)
  • Výrobní firmy pod palbou hackerů. Každý týden čelí tisícům útoků, největší hrozbou zůstává ransomware (17. 10. 2025)
  • NIS2 přináší novou odpovědnost managementu. Největším rizikem nejsou hackeři, ale chybějící dokumentace (16. 10. 2025)
  • Velké banky otevírají výsledkovou sezonu. Pokles sazeb se začíná promítat i do úvěrů (15. 10. 2025)
  • Zrušení limitu 40 milionů u prodeje firem a akcií usnadní a zrychlí obchody (13. 10. 2025)
Zobrazit poslední články na CFOWorld
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze