• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
Epochaplus.cz

6 kroků k zákaznické zkušenosti, na kterou se nezapomíná

Přidat Epochaplus.cz do oblíbených


Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
6 kroků k zákaznické zkušenosti, na kterou se nezapomíná
Datum publikování: 13. 7. 2025

Podle Philipa Kotlera, známého jako „otce moderního marketingu“, je udržení stávajícího zákazníka obvykle pětkrát levnější než získání nového. Kotler není jediný, kdo toto tvrdí – například Harvard Business Review uvádí, že rozdíl může být dokonce až pětadvacetinásobný. Jaké nenápadné, ale důležité faktory rozhodují o tom, zda se zákazník vrátí? A jak je můžete pozitivně ovlivnit

Přečíst celý článek na Epochaplus.cz

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením Epochaplus.cz. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
Zajímavosti komunikace obchod Harvard zákazník tvrdí Business Faktory zkušenosti Myslet pozitivně zákaznické hodnocení rozdíl Důležité živiny
Doporučené články
  • ParlamentníListy.cz
    Česká pošta začala měřit zákaznické zkušenosti (ParlamentníListy.cz, 9. 12. 2021)
  • CFOWorld
    Základem strategie zákaznické zkušenosti se stává cloud a automatizace (CFOWorld, 21. 1. 2022)
  • ChannelWorld
    Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentní umělá inteligence (ChannelWorld, 1. 7. 2025)
  • Business World
    Jak vám pomůže outsourcing softwaru v úspěšné digitální transformaci? (Business World, 5. 5. 2022)
  • ChannelWorld
    Capgemini: Firemní mítinky ovládla AI, tři ze čtyř manažerů v ní vidí budoucnost (ChannelWorld, 20. 7. 2023)
  • HD World
    Digitální transformace: revoluční vliv AI/ML na chod organizací a podnikání (HD World, 10. 4. 2024)
  • Tojesenzace.cz
    Chcete žít dlouho a hezky? Udělejte denně k 6 000 kroků ještě 1 000 navíc! (Tojesenzace.cz, 25. 1. 2022)
  • ChannelWorld
    Digitální transformace: Jak AI proměňuje organizace a digitální prostor (ChannelWorld, 10. 4. 2024)
  • HappyMag.cz
    Dokonalá zubní hygiena: 6 nezbytných kroků (HappyMag.cz, 21. 3. 2022)
Epochaplus.cz
Nejnovější články
  • Ukřižování a vzkříšení: Nejslavnější událost plná rozporů a tajemství (20. 7. 2025)
    DNES
  • Temná strana ledu: Tragédie a úrazy, které zasáhly hokejový svět (20. 7. 2025)
    DNES
  • Krápníky: Pohádková výzdoba jeskyní a jejich pomalý růst (20. 7. 2025)
    DNES
  • Lidské pyramidy Katalánska: Mistrovství odvahy a spolupráce (19. 7. 2025)
  • Příběh švihadla: Proč je nejdřív jenom pro kluky? (19. 7. 2025)
Zobrazit poslední články na Epochaplus.cz
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze