• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
Euro.cz

Čerstvé květiny jako marketingový tah. Jejich umístění v supermarketech nutí zákazníky utrácet, tvrdí odborníci

Přidat Euro.cz do oblíbených


Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
Čerstvé květiny jako marketingový tah. Jejich umístění v supermarketech nutí zákazníky utrácet, tvrdí odborníci
Datum publikování: 6. 7. 2022

Květiny u vstupu do supermarketů jsou účinný marketingový tah. Jejich přítomnost podporuje chuť zákazníků utrácet. Podle odborníků v nich vzbuzují pocit, že v dotyčném obchodě najdou pouze čerstvé a kvalitní zboží. Pozitivní vliv mají květiny také na náladu spotřebitelů. Součástí obchodů s potravinami se květiny stávají až v posledních 30 letech. Jejich přítomnost ještě více posílila pandemie koronaviru.

Přečíst celý článek na Euro.cz

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením Euro.cz. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
Light Čerstvé květiny Marketingový tah Květiny balkonové květiny Celoroční květiny Černé květiny exotické květiny Jarní květiny Jedlé květiny Jíst květiny
Doporučené články
  • Naše zahrada
    Jak nás obchody nutí utrácet víc – ty nejzákeřnější psychologické triky (Naše zahrada, 3. 6. 2025)
  • Dotyk.cz
    Lékaři tvrdí, že pověstných 10 000 kroků denně, je sprostý marketingový trik. Jak moc potřebujeme chodit? (Dotyk.cz, 17. 10. 2024)
  • Epeníze
    Pitný režim jako marketingový tah: Lidé nemusí být otroci neustálého příjmu tekutin (Epeníze, 6. 8. 2023)
  • Blesk.cz
    Dnes je nejdepresivnější den v roce! Psycholožka vysvětlila, v čem je problém (Blesk.cz, 16. 1. 2023)
  • E15.cz
    Americká obchodní komise žaluje Amazon. Tvrdí, že firma nutí zákazníky platit vyšší ceny (E15.cz, 26. 9. 2023)
  • Naše zahrada
    Obchody zdražují – ale myslí při tom na zákazníky. Jako bonus jim nabízejí různé akce a výhody (tedy alespoň to tvrdí) (Naše zahrada, 23. 5. 2024)
  • Vitalia.cz
    Blue Monday, nejdepresivnější den roku je tu. Původně přitom šlo o reklamní trik (Vitalia.cz, 16. 1. 2023)
  • AUTO.cz
    VW přiznal, že zpráva o přejmenování značky byl jen aprílový žert (AUTO.cz, 1. 4. 2021)
  • ParlamentníListy.cz
    Turek (Motoristé): Je „hodnotová“ politika pouze marketingový tah? (ParlamentníListy.cz, 30. 3. 2025)
Euro.cz
Nejnovější články
  • Řešení pro pacienty s Alzheimerem. Vědci vyvíjejí paměťovou protézu, má zachránit cenné vzpomínky (26. 9. 2022)
  • HBO, Netflix a další streamovací služby na příští týden: Dřevěný chlapec, hromová láska nebo slavné dojo (25. 9. 2022)
  • Může hrozit, na mobilizaci ale nemá peníze. Experti odhadují, že Putinova armáda ztratila až 90 procent vybavení (23. 9. 2022)
  • Chceme lidi naučit, že karavaning se dá provozovat i v zimě, dušuje se Janoušek. Jeho Campiri sahá po 35milionových tržbách (23. 9. 2022)
  • Od snadnějšího cestování po záchranu životů. Polské elektronické překladače pomáhají turistům, zdravotníkům i obětem války (23. 9. 2022)
Zobrazit poslední články na Euro.cz
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze