• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
Epochaplus.cz

Chcete si udržet zákazníka? Vylepšete proces vrácení zboží a poprodejní služby

Přidat Epochaplus.cz do oblíbených
Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
Chcete si udržet zákazníka? Vylepšete proces vrácení zboží a poprodejní služby
Datum publikování: 3. 11. 2025

V době intenzivní konkurence, kdy si může zákazník vybrat z nekonečné nabídky produktů a značek jedním kliknutím, už nestačí jen získat jeho pozornost. Skutečně důležité je to, zda si dokážete získat důvěru zákazníka a udržet si ji i po prvním nákupu. Značky investují do reklamních kampaní, atraktivní grafiky, slevových akcí a věrnostních programů, často však

Přečíst celý článek na Epochaplus.cz

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením Epochaplus.cz. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
Lifestyle silné ověření zákazníka Získat energii Získat kolagen Získat rouby Získat sebevědomí udržet brambory čerstvé Udržet vlhkost půdy vrácení zboží Jak získat energii Jak získat sebevědomí
Doporučené články
  • Epeníze
    Nevhodný vánoční dárek? Práva spotřebitele v rámci vrácení a reklamace zboží (Epeníze, 10. 1. 2024)
  • Epeníze
    Spotřebitelská práva při nákupech na internetu (Epeníze, 15. 4. 2022)
  • Podnikatel.cz
    Alza jde vstříc firmám, dává jim 14 dnů na vrácení zboží jako spotřebitelům (Podnikatel.cz, 30. 1. 2023)
  • AUTO.cz
    Jaké nové digitální služby nabízí Mercedes-Benz v nákladní dopravě? (AUTO.cz, 28. 8. 2021)
  • Živě.cz
    Alza potěší introverty a asociály. AlzaBoxy poslouží i pro vrácení a reklamace zboží (Živě.cz, 26. 8. 2022)
  • Měšec - články
    Odstoupení od kupní smlouvy může učinit kupující i prodávající. Důvodem jsou hlavně podstatné vady na zboží (Měšec - články, 23. 11. 2022)
  • Epeníze
    Jak vypadá proces přidělování lázní „na pojišťovnu“ (Epeníze, 20. 3. 2025)
  • Finance.cz
    Jak se změní podmínky pro reklamaci a vrácení zboží zakoupeného v e-shopech a kamenných prodejnách? (Finance.cz, 6. 12. 2022)
  • Penize.cz
    Reklamace, nebo vrácení zboží? Pravidla a časté chyby (Penize.cz, 24. 8. 2021)
Epochaplus.cz
Nejnovější články
  • Měření neviditelného: Jak technologie vyvažuje čas (3. 11. 2025)
    DNES
  • Kapřík za 38 milionů? Ano, a může žít i přes 200 let! (3. 11. 2025)
    DNES
  • Tloustnete? Možná za to může večerní sklenička (3. 11. 2025)
    DNES
  • Chcete si udržet zákazníka? Vylepšete proces vrácení zboží a poprodejní služby (3. 11. 2025)
    DNES
  • Přesycení světem zážitků. Tři psychologické mechanismy, které nás ženou za novým. (2. 11. 2025)
Zobrazit poslední články na Epochaplus.cz
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze