• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
Electropiknik.cz

Vědci objevili nečekaný vliv kávy na zdraví těchto lidí

Přidat Electropiknik.cz do oblíbených
Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
Vědci objevili nečekaný vliv kávy na zdraví těchto lidí
Datum publikování: 25. 10. 2024

Výzkum čínských vědců publikovaný v časopise Scientific Reports naznačuje, že pravidelné pití kávy může snížit riziko demence u lidí s vysokým krevním tlakem. Tento objev přináší nové poznatky o tom, jak může káva působit na zdraví, zejména pokud jde o kognitivní funkce a fyzickou kondici. Káva a snížené riziko demence Vědci analyzovali data více než […]

Přečíst celý článek na Electropiknik.cz

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením Electropiknik.cz. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
ZDRAVÍ antioxidanty demence káva kofein zdraví Riziko demence Káva zdraví vědci Pití kávy Káva a zdraví čeští vědci mladí vědci riziko Zdravé pití kávy
Doporučené články
  • Forum 24
    Pijete čerstvý ovocný džus? Vědci odhalili nečekaný efekt (Forum 24, 26. 5. 2026)
  • Electropiknik.cz
    Jaká je nejužitečnější káva a kolik by se mělo vypít denně? (Electropiknik.cz, 13. 10. 2024)
  • Forum 24
    Multivitaminy pod lupou: Vědci odhalili nečekaný účinek (Forum 24, 14. 3. 2026)
  • MobilMania.cz
    Vliv kávy na lidské zdraví není jednoznačný – má pozitivní, ale i vysloveně negativní účinky (MobilMania.cz, 4. 1. 2022)
  • OnaDnes.cz
    Vědci objevili protein, který má roli v rozvoji autoimunitních chorob (OnaDnes.cz, 8. 11. 2022)
  • Forum 24
    Prospívá káva našemu zdraví, či nikoliv? Vědci prý vědí, kolik šálků denně je pro tělo ideální (Forum 24, 2. 10. 2024)
  • OnaDnes.cz
    Káva a mléko. Hodí se k sobě, nebo škodí zdraví? (OnaDnes.cz, 16. 8. 2023)
  • Deník.cz - Magazín
    Pravidelné pití kávy pomáhá chránit játra. Vědci zatím netuší proč (Deník.cz - Magazín, 2. 10. 2025)
  • Živě.cz
    Na Marsu se odehrály tisíce dávných masivních sopečných erupcí (Živě.cz, 20. 9. 2021)
Electropiknik.cz
Nejnovější články
  • Simona First otevřeně o mateřství: Každý den je podle ní zkouškou. Promluvila i o rozvodu! (8. 6. 2026)
    DNES
  • Zuzana Čaputová a Juraj Rizman oznámili rozchod. Po šesti letech společné cesty přichází nečekaný konec (8. 6. 2026)
    DNES
  • Zelenskyj poslal Putinovi nečekanou výzvu. Kreml reagoval a otevřel dveře scénáři, který čekal málokdo (6. 6. 2026)
  • Tohle se stane s vašimi játry, když pijete dietní limonádu (6. 6. 2026)
  • Retrográdní Merkur se vrací. Těchto 6 znamení může v létě znovu potkat svou minulost (6. 6. 2026)
Zobrazit poslední články na Electropiknik.cz
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze