• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
Ekonomika iDNES.cz

Privátní značky jsou o 23 procent levnější, lidé často nevědí, že je kupují

Přidat Ekonomika iDNES.cz do oblíbených


Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
Privátní značky jsou o 23 procent levnější, lidé často nevědí, že je kupují
Datum publikování: 2. 10. 2024

Zboží, které se prodává nikoliv pod značkou svého výrobce, ale pod značkou obchodního řetězce, tedy tzv. privátní značky, tvoří aktuálně 27 procent nákupů českých zákazníků. V průměru je o 23 procent levnější než značkové produkty, v některých kategoriích je ale i většinově dražší.

Přečíst celý článek na Ekonomika iDNES.cz

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením Ekonomika iDNES.cz. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
Ekonomika - Domácí privátní bankovnictví značky 23. říjen číslo 23 levnější alternativa Levnější destinace levnější energie Levnější jídlo Levnější varianta Levnější vytápění
Doporučené články
  • Podnikatel.cz
    Privátní značky obchodů jsou díky inflaci na vzestupu. Jsou kvalitní a levnější (Podnikatel.cz, 22. 11. 2022)
  • Podnikatel.cz
    Supermarkety rozšiřují privátní značky. Jaké produkty přibyly? (Podnikatel.cz, 11. 4. 2024)
  • Měšec - Aktuality
    V Česku roste kvůli inflaci zájem o privátní značky. Jsou o čtvrtinu levnější (Měšec - Aktuality, 23. 11. 2022)
  • Zprávy iDNES.cz
    Lidé ve finanční krizi kupují nekvalitní potraviny a víc kouří, tvrdí lékař (Zprávy iDNES.cz, 15. 11. 2022)
  • Vitalia.cz
    Privátní značky ve světě: V Číně jsou novým fenoménem, Libanon odolává (Vitalia.cz, 15. 6. 2022)
  • Ekonomika iDNES.cz
    Evropské supermarkety posilují privátní značky, lákají mezi regály spořivé (Ekonomika iDNES.cz, 20. 12. 2023)
  • Ekonomika iDNES.cz
    Billa hodlá privátními značkami pokrýt třetinu prodejů. Agrárníkům se to nelíbí (Ekonomika iDNES.cz, 9. 6. 2023)
  • Mobil iDNES.cz
    Atraktivní skládačka skoro za čínskou cenu. Jenže to má několik háčků (Mobil iDNES.cz, 27. 12. 2024)
  • Podnikatel.cz
    Privátní značky ve světě: V Číně jsou novým fenoménem, Libanon odolává (Podnikatel.cz, 15. 6. 2022)
Ekonomika iDNES.cz
Nejnovější články
  • Konflikt v Myanmaru ohrožuje dodávky vzácných zemin. Své zájmy zde má i Čína (13. 7. 2025)
    DNES
  • Firma na servis výtahů ovládla japonskou burzu. Těží z obrovské krize nástupnictví (13. 7. 2025)
    DNES
  • Musk přehazuje miliardy, aby dohnal ostatní. SpaceX investuje do firmy na AI (13. 7. 2025)
    DNES
  • Trump Tower míří do Rumunska. V Bukurešti postaví mrakodrap s luxusními byty (13. 7. 2025)
    DNES
  • Řetězce šíří falešné alibi. Když umí zlevnit v Německu, měly by i u nás, říká expert (13. 7. 2025)
    DNES
Zobrazit poslední články na Ekonomika iDNES.cz
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze