Vývoj Kingdom Come 2 stojí stovky milionů. Peníze ale dobrou hru nezaručí, ví šéf studia Warhorse                                        
                                        
                                            
                                            
                                            
                                        Datum publikování: 25. 6. 2024   
                                                                                       
                                            
                                                
                                                
                                                
                                            
                                        
                                        
           
                              
                                        
                                        
                                                                      Jeho profesní dráha jako by odrážela zrání celého videoherního odvětví, ze kterého se stal byznys svou velikostí a popularitou srovnatelný s tím filmovým. Martin Frývaldský prošel manažerskými pozicemi v Pentě nebo logistice, pomáhal také řídit investice Zdeňku Bakalovi, posledních jedenáct let ale šéfuje pražskému hernímu studiu Warhorse Studios. To teď dokončuje druhý díl úspěšné středověké akční hry Kingdom Come: Deliverance, jež zaujala kromě...





