Mladí berou deskové hry jako zážitek, který jim sociální sítě neposkytnou, říká výrobce igráčka                                        
                                        
                                            
                                            
                                            
                                        Datum publikování: 15. 6. 2021   
                                                                                       
                                            
                                                
                                                
                                                
                                            
                                        
                                        
           
                              
                                        
                                        
                                                                      Zrod nové hry se dá přirovnat k vysoké gastronomii. Většina základních surovin a postupů je totiž známá a mnohokrát opakovaná. Ale záleží na unikátní kombinaci dřívějších poznatků. „Stejně jako šikovný kuchař dokážu dané ingredience dobře namíchat a vytáhnout nové zajímavé herní chutě," říká Miroslav Kotík majitel a ředitel českého výrobce her a hraček Efko-karton. Firma meziročně vzrostla o pětinu při obratu více než 100 milionů korun.








