• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
Deník.cz - Zprávy

Nová pravidla pro reklamace: Obchody nesmí „svádět“ poruchy na zákazníky

Přidat Deník.cz - Zprávy do oblíbených


Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
Nová pravidla pro reklamace: Obchody nesmí „svádět“ poruchy na zákazníky
Datum publikování: 5. 1. 2022

Přišlo vám nakoupené zboží poškozené, nebo jste brzy zjistili, že s ním něco není v pořádku? Můžete je reklamovat. Jenže to se někdy neobejde bez potíží. Obchodníci tvrdí, že si zákazníci poškození výrobku způsobili sami, reklamaci jim zamítnou a následuje sáhodlouhé dohadování. Napříště by takové spory mohly být přece jen jednodušší. Česko letos musí přijmout nová pravidla EU, která způsob reklamace upravují.

Přečíst celý článek na Deník.cz - Zprávy

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením Deník.cz - Zprávy. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
Zprávy Nová pravidla Reklamace zboží reklamace pravidla Dovolena reklamace Postup reklamace Potraviny reklamace Proces reklamace Reklamace dovolená reklamace energií
Doporučené články
  • Podnikatel.cz
    Obchody a e-shopy už nebudou moct „čarovat“ se slevami. Jaká budou nová pravidla? (Podnikatel.cz, 14. 12. 2022)
  • Měšec - články
    Pravidla pro reklamace se změnila. Jaký je rozdíl mezi zárukou a právem z vadného plnění? (Měšec - články, 9. 6. 2023)
  • Deník.cz - Zprávy
    Pravidla pro slevy a reklamace se změní. Black Friday ale zatím jede postaru (Deník.cz - Zprávy, 23. 11. 2022)
  • Živě.cz
    CZC.cz jde příkladem. Ruší falešné slevy a u produktů uvádí historii cen (Živě.cz, 19. 8. 2021)
  • Živě.cz
    Microsoft Store se otevře. Budou v něm alternativní prohlížeče i obchody se softwarem (Živě.cz, 29. 9. 2021)
  • Podnikatel.cz
    Nová pravidla pro marketingová volání: Kdy firma nesmí kontaktovat zákazníka? (Podnikatel.cz, 14. 1. 2022)
  • Investujeme.cz
    Reklamace vady stavby nebo rekonstrukce nemovitosti (Investujeme.cz, 21. 9. 2023)
  • Naše zahrada
    Ovoce v košíku či vaničce je zákeřnou pastí na zákazníky – obchody na něm vydělávají hned dvakrát (Naše zahrada, 26. 7. 2024)
  • Epeníze
    Black Friday: Obchody nabízí slevy s předstihem (Epeníze, 11. 11. 2023)
Deník.cz - Zprávy
Nejnovější články
  • Sociální pedagog umí zatočit s absencí i propadáním. Ve Sněmovně měl ale namále (7. 6. 2025)
    DNES
  • Češi v Chorvatsku často zbytečně riskují, říká konzul Tomáš Stolina (7. 6. 2025)
    DNES
  • Čápi z Počenic mají letos nejméně tři mladé. Zachytil je dron farmářů (7. 6. 2025)
    DNES
  • V říjnu 2023 ho unesl Hamás. Thajský rukojmí byl nyní nalezen mrtvý v Gaze (7. 6. 2025)
    DNES
  • Nebezpečný hazard. Na kolejích v Olomouci ležely kameny, vlak stihl zastavit (7. 6. 2025)
    DNES
Zobrazit poslední články na Deník.cz - Zprávy
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze