• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
ChannelWorld

Salesforce: 78 % pracovníků zákaznického servisu se potýká s rychlostí a kvalitou

Přidat ChannelWorld do oblíbených


Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
Salesforce: 78 % pracovníků zákaznického servisu se potýká s rychlostí a kvalitou
Datum publikování: 5. 10. 2022

Zpráva odhalila, že automatizací se zaobírá většina servisních organizací, často ve spolupráci s umělou inteligencí.

Přečíst celý článek na ChannelWorld

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením ChannelWorld. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
Práce s umělou inteligencí zpráva nedostatek pracovníků dobrá zpráva NATO zpráva poslední zpráva radostná zpráva tajná zpráva Tisková zpráva tragická zpráva
Doporučené články
  • Business World
    Do dvou let budou firmy polovinu obchodů řešit digitálně (Business World, 11. 8. 2022)
  • CFOWorld
    Až 76 % pracovníků není připraveno na budoucnost práce (CFOWorld, 9. 2. 2022)
  • Podnikatel.cz
    Chatbot nebo člověk? Zákaznický servis hledá rovnováhu v éře umělé inteligence (Podnikatel.cz, 20. 5. 2025)
  • CFOWorld
    Základem strategie zákaznické zkušenosti se stává cloud a automatizace (CFOWorld, 21. 1. 2022)
  • Tojesenzace.cz
    Osobnost chatbota je při komunikaci důležitá. U voicebotů hraje roli i tón hlasu (Tojesenzace.cz, 28. 11. 2022)
  • HD World
    AI umí využívat mimo IT jen málokdo (HD World, 17. 4. 2023)
  • Tojesenzace.cz
    Jak poznat dobrou instalační firmu na tepelné čerpadlo? (Tojesenzace.cz, 18. 4. 2024)
  • OnBusiness
    Tři čtvrtiny pracovníků nejsou připraveny na budoucnost práce (OnBusiness, 3. 3. 2022)
  • E15.cz
    Banky mění tvář zákaznického servisu. V popředí jsou chatboti i hlasový asistent (E15.cz, 3. 6. 2024)
ChannelWorld
Nejnovější články
  • Agentní AI firmám nepomůže sama. CIO ji musí vést s jasným cílem (25. 7. 2025)
  • IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 % (25. 7. 2025)
  • Kyberodborníci odhalili první malware, který se pokusil manipulovat s AI (24. 7. 2025)
  • Martin Zídek vede gamingový segment v TD Synnex (24. 7. 2025)
  • Množství zašifrovaných dat klesá, ale neusněme na vavřínech (23. 7. 2025)
Zobrazit poslední články na ChannelWorld
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze