• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
ChannelWorld

Gartner: 80 % organizací zákaznické podpory a služeb do roku 2025 přejde na messaging

Přidat ChannelWorld do oblíbených
Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
Gartner: 80 % organizací zákaznické podpory a služeb do roku 2025 přejde na messaging
Datum publikování: 26. 1. 2021

V oblasti zákaznické podpory se významně prosazují konverzační platformy typu Facebook Messenger či WhatsApp. Čím dál více zákazníků navíc upřednostňuje samoobslužný nákupní zážitek.

Přečíst celý článek na ChannelWorld

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením ChannelWorld. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
Analýzy zákaznické hodnocení zákaznické chování Facebook Messenger Krácení podpory výše podpory Výše státní podpory gartner Podmínky podpory v nezaměstnanosti Redukce podpory v nezaměstnanosti Snížení podpory v nezaměstnanosti
Doporučené články
  • Živě.cz
    WhatsApp, Messenger, Instagram a mnohé další. Návod, jak sloučit „kecálky“ do jedné aplikace (Živě.cz, 24. 3. 2023)
  • Živě.cz
    Průšvih na Discordu. Jestli jste něco řešili s podporou, tak možná internetem poletuje sken vaší občanky (Živě.cz, 6. 10. 2025)
  • CFOWorld
    Konecta byla oceněna v hodnocení PEAK Matrix® 2025 společnosti Everest Group (CFOWorld, 6. 10. 2025)
  • CFOWorld
    Genesys: Jak vybrat nejlepší řešení pro firemní call centrum (CFOWorld, 31. 3. 2021)
  • CFOWorld
    Gartner: Do roku 2025 bude polovina z deseti největších automobilek navrhovat své vlastní čipy (CFOWorld, 10. 12. 2021)
  • ChannelWorld
    Zebra Systems: Nejvyužívanější službou je monitoring zákaznické IT infrastruktury (ChannelWorld, 11. 11. 2022)
  • Business World
    Jak vám pomůže outsourcing softwaru v úspěšné digitální transformaci? (Business World, 5. 5. 2022)
  • Business World
    Připravte se, už příští rok bude drtivá většina B2B prodeje probíhat digitálně (Business World, 25. 7. 2024)
  • ParlamentníListy.cz
    Jelínková (KDU-ČSL): Oblast sociálních služeb si zaslouží důkladnou revizi (ParlamentníListy.cz, 11. 6. 2022)
ChannelWorld
Nejnovější články
  • Česko odemyká potenciál umělé inteligence, v popředí jsou startupy (24. 10. 2025)
  • NetApp a Red Hat urychlují modernizaci IT s Red Hat OpenShift Virtualization (23. 10. 2025)
  • Vrátil se trojský kůň, který útočníci vydávají za nástroj vzdálené správy pro Windows (23. 10. 2025)
  • Jak AI mění podobu IT infrastruktury: reálné scénáře a zkušenosti z praxe na konferenci Umělá inteligence v IT infrastruktuře (22. 10. 2025)
  • Obrazem: 100Mega rozjela podzim v srdci historických Českých Budějovic (22. 10. 2025)
Zobrazit poslední články na ChannelWorld
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze