• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
CFOWorld

AI operátoři frustrují zákazníky. Nečekaný pokles kvality asistence vrací do hry call centra

Přidat CFOWorld do oblíbených
Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
AI operátoři frustrují zákazníky. Nečekaný pokles kvality asistence vrací do hry call centra
Datum publikování: 3. 10. 2025

Rok 2025 je rokem chatbotů a voicebotů s AI, které od začátku roku zavedlo mnoho firem a institucí. Mělo jít o revoluci v rychlosti vyřešení požadavku klientů, v poslední době ale pozorujeme kvůli nedokonalému zavedení AI operátorů pokles kvality služeb, a tím pádem i frustraci klientů, a to hlavně těch starších. Lidští operátoři tak opět přichází ke slovu, aby zachránili AI tam, kde selhává.

Přečíst celý článek na CFOWorld

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením CFOWorld. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
AI agent AI AI bezpečnost AI byznys AI čipy AI design AI investice AI modely AI monetizace AI plán
Doporučené články
  • Edna.cz
    FBI: Most Wanted: Upoutávka ke čtvrtému dílu: Nucená práce v call centru (Edna.cz, 9. 11. 2024)
  • Penize.cz
    Haló, tady robot. Češi si s automaty moc nerozumějí, firmy si je chválí (Penize.cz, 4. 10. 2024)
  • MobilMania.cz
    Operátoři experimentují s AI. Konec klasických kamenných poboček to ale nepřinese (MobilMania.cz, 31. 8. 2024)
  • Ekonomika iDNES.cz
    Call centra dodavatelů energií jsou pod tlakem. Zákazníky zajímá úsporný tarif (Ekonomika iDNES.cz, 6. 10. 2022)
  • BonusWeb.cz
    Letošní Call of Duty se vrací na Steam, podívejte se na první trailer (BonusWeb.cz, 8. 6. 2022)
  • ParlamentníListy.cz
    2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ (ParlamentníListy.cz, 2. 3. 2025)
  • Měšec - Aktuality
    Nová státní linka pomůže uprchlíkům se sociálním poradenstvím i při osobní krizi (Měšec - Aktuality, 18. 8. 2022)
  • Tojesenzace.cz
    Zaměstnanci call center kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou. Může jim však pomoci navýšit kvalitu servisu (Tojesenzace.cz, 14. 4. 2023)
  • Živě.cz
    Týden Živě: Držte si čepice, operátoři už také začali zdražovat. Prolomené XPčka a železo pro AI (Živě.cz, 3. 6. 2023)
CFOWorld
Nejnovější články
  • AI operátoři frustrují zákazníky. Nečekaný pokles kvality asistence vrací do hry lidské operátory (3. 10. 2025)
  • AI operátoři frustrují zákazníky. Nečekaný pokles kvality asistence vrací do hry call centra (3. 10. 2025)
  • AI gramotnost českých firem roste, polovina ale stále zaostává (2. 10. 2025)
  • Generace Z tlačí na změnu. Poptávka po digitálních benefitech prudce roste (30. 9. 2025)
  • Live WEBCAST: Jak snížit náklady na IT podporu v hybridní práci (30. 9. 2025)
Zobrazit poslední články na CFOWorld
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze