• Moje
  • Zpravodajství
  • Celebrity & bulvár
  • Sportovní
  • Ekonomické
  • Technologie
  • Životní styl
  • Pro ženy
  • Pro seniory
  • Auto&moto
  • Bydlení a zahrada
  • Kulturní
  • Vědecké, naučné a záhady
  • Magazíny
  • Blogy
CFOWorld

AI operátoři frustrují zákazníky. Nečekaný pokles kvality asistence vrací do hry call centra

Přidat CFOWorld do oblíbených
Doporučujeme:  Nastavte si sledování zajímavých článků a podcastů podle toho, co Vás zajímá.   Nastavit
AI operátoři frustrují zákazníky. Nečekaný pokles kvality asistence vrací do hry call centra
Datum publikování: 3. 10. 2025

Rok 2025 je rokem chatbotů a voicebotů s AI, které od začátku roku zavedlo mnoho firem a institucí. Mělo jít o revoluci v rychlosti vyřešení požadavku klientů, v poslední době ale pozorujeme kvůli nedokonalému zavedení AI operátorů pokles kvality služeb, a tím pádem i frustraci klientů, a to hlavně těch starších. Lidští operátoři tak opět přichází ke slovu, aby zachránili AI tam, kde selhává.

Přečíst celý článek na CFOWorld

Upoutávka na článek je uveřejněna se svolením CFOWorld. Celý článek si můžete přečíst zde.

Související témata
AI agent AI AI Act AI bezpečnost AI bublina AI byznys AI čipy AI design AI investice AI modely
Doporučené články
  • Edna.cz
    FBI: Most Wanted: Upoutávka ke čtvrtému dílu: Nucená práce v call centru (Edna.cz, 9. 11. 2024)
  • Penize.cz
    Haló, tady robot. Češi si s automaty moc nerozumějí, firmy si je chválí (Penize.cz, 4. 10. 2024)
  • MobilMania.cz
    Operátoři experimentují s AI. Konec klasických kamenných poboček to ale nepřinese (MobilMania.cz, 31. 8. 2024)
  • E15.cz
    Vysokoškoláci bez práce. Juniorní pozice začíná ve velkém nahrazovat umělá inteligence (E15.cz, 29. 10. 2025)
  • Ekonomika iDNES.cz
    Call centra dodavatelů energií jsou pod tlakem. Zákazníky zajímá úsporný tarif (Ekonomika iDNES.cz, 6. 10. 2022)
  • BonusWeb.cz
    Letošní Call of Duty se vrací na Steam, podívejte se na první trailer (BonusWeb.cz, 8. 6. 2022)
  • ParlamentníListy.cz
    2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ (ParlamentníListy.cz, 2. 3. 2025)
  • Měšec - Aktuality
    Nová státní linka pomůže uprchlíkům se sociálním poradenstvím i při osobní krizi (Měšec - Aktuality, 18. 8. 2022)
  • Tojesenzace.cz
    Zaměstnanci call center kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou. Může jim však pomoci navýšit kvalitu servisu (Tojesenzace.cz, 14. 4. 2023)
CFOWorld
Nejnovější články
  • NRI spouští program IPO fond 2025+ na podporu kapitálového trhu (19. 11. 2025)
  • Kolaps globálních služeb. Výpadek Cloudflare znovu připomíná, jak je moderní internet křehký (18. 11. 2025)
  • Data vyvracejí ekonomickou nostalgii. Životní úroveň se zvýšila nejen z hlediska cen (17. 11. 2025)
  • Zaměstnavatelé plánují mírné zvýšení mezd, CFO čeká tlak na personální náklady (14. 11. 2025)
  • V čerpání z fondů patří Česko na špičku EU. Získalo už pět miliard eur a cílí na deep tech inovace (13. 11. 2025)
Zobrazit poslední články na CFOWorld
© Copyright 2020 ČerstvéZprávy.cz
Oblíbená vyhledávání

Provozovatel: TRAFFIC DRIVER s.r.o. (IČO: 24179205) se sídlem Praha 3 - Žižkov, Husinecká 903/10, PSČ 13000. Spisová značka: C 186037 vedená u Městského soudu v Praze