Překvapivé zjištění vědců: Pití mléka snižuje riziko rakoviny?! Má to háček
Datum publikování: 10. 6. 2026
Obyčejná každodenní potravina většiny lidí by mohla výrazně snížit riziko rakoviny tlustého střeva a konečníku. Rozsáhlá britská studie naznačuje, že pravidelná konzumace mléka souvisí s nižším výskytem tohoto onemocnění.









